سوالات متداول

آیا شما هم سوالی دارید؟

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر نمی توانید پاسخ خود را پیدا کنید ، لطفا سؤال خود را برای ما ارسال کنید ، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول

چگونه می توانم خرید کنم ؟

شما ابتدا کالای مورد نظر را انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید.
شما باید در سایت ثبت نام کرده باشید در غیر اینصورت می توانید در ادامه ثبت سفارش براحتی در سایت ثبت نام کرده و میتوانید از طریق ایمیل ثبت نام کنید.لطفا در هنگام پر کردن فرم، شماره موبایل و ایمیل را درست وارد کنید تا بتوانید کد تایید را بصورت ایمیل دریافت کنید
بعد از خرید، کد سفارش شما و همچنین ارسال آن از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.
بعد از اتمام خرید براحتی از طریق صفحه کاربری خود در سایت و قسمت “سفارشات من” ، خرید خود را پیگیری کنید.

می توانم کالاهایی که به اتمام رسیده اند را سفارش دهم ؟

خیر. اما شما می توانید با انتخاب گزینه “به من اطلاع بده”در کنار محصول های به اتمام رسیده در صورت شارژ و تامین مجدد محصول از آن مطلع شوید.

می توانم سفارشم را بصورت تلفنی ثبت نمایم ؟

خیر.  می‌توانید به صورت آنلاین تمام مراحل خرید خود را انجام دهید.
بنابراین نگران مراحل خرید بصورت آنلاین نباشید.

آیا می توانم بعد از ثبت سفارش،در صورت انصراف ، آن را تغییر دهم یا لغو کنم ؟

خیر. بعد از اتمام ثبت سفارش امکان تغییر سفارش وجود ندارد. اما شما می توانید برای لغو سفارش با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و آنها شما را راهنمایی خواهند کرد.

چگونه می توانم بعد از ثبت سفارشات خود ، آنها را پیگیری کنم و از وضعیت آنها با خبر شوم ؟

شما می توانید با ورود به حساب کاربری خود و از قسمت “سفارشات من” سفارشات خود را پیگیری کنید.

آیا می توانم در هفت روز هفته و در هر ساعت از شبانه روز از ریسک خرید کنم ؟

بله. ۷ روز هفته و ایام تعطیل و بصورت ۲۴ ساعته امکان خرید وجود دارد.

آیا می توانم برای شخص دیگری خرید کنم تا سفارش من به آدرس آن شخص ارسال شده و تحویل او شود ؟

بله ، شما می توانید بعد از ثبت سفارش در قسمت “افزودن آدرس جدید” آدرس شخصی که می خواهید سفارش برای او ارسال شود را وارد نمایید.

چگونه میتوانم مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم ؟

شما از طریق درگاه بانکی و با کلیه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب می توانید مبلغ سفارش خود را پرداخت نمایید. همچنین امکان پرداخت در محل نیز وجود دارد.

اگر پرداخت من ناموفق بود و مبلغ سفارش از حساب من کم شد چه کار باید بکنم ؟

در بعضی موارد بدلیل قطعی شبکه بانکی پرداخت ناموفق می شود. در شرایطِ پرداخت ناموفق اگر مبلغ مورد نظر از حساب شما کم شد این پول در حساب میان بانکی است.این مبلغ نهایتا ظرف مدت ۷۲ ساعت به صورت خودکار به حساب شما برگشت داده می شود ، در غیر این صورت شما باید با بانک عامل پرداخت اینترنتی خود تماس بگیرید تا مشکل شما رفع شود.

از ما بپرسید